(098) 759-23-32
(063) 858-23-32
(099) 452-23-32
ᐈ Передзвоніть мені
info@foxes.ua
Задавайте питання у повідомленнях ☝
З нами затишно!
Доставка
Ми завжди йдемо на зустріч і намагаємося зробити покупку максимально приємною, тому здійснюємо безкоштовну доставку меблів по всіх областях та регіонах!
Безкоштовна доставка замовлень можлива тільки за передоплатою.
Мінімальна передоплата 30% від загальної вартості замовлення.
Ви самі визначаєте зручний для Вас спосіб доставки при оформленні замовлення у Кошику.
✅ Після оформлення замовлення ми обов'язково зв'яжемося з Вами для підтвердження або уточнення деталей замовлення.
На відділення Нової Пошти безкоштовно!
Доставка великогабаритних товарів тягне за собою цілий ряд проблем, які безпосередньо впливають на вартість. Тому, ми намагаємося брати на себе всі клопоти по доставці, та співпрацюємо з кращим Перевізником України.
Самовивіз зі складу або магазину безкоштовно!
Ви можете оформити доставку на наш склад або магазин, який знаходиться у вашому населеному пункті.
При оформленні замовлення в кошику, в залежності від обраного для доставки населеного пункту, вам будуть запропоновані можливі варіанти пунктів самовивозу.
Кур'єрська доставка від 200 грн
Уточнюйте можливість адресної доставки у вашому населеному пункті!
Великогабаритні товари, такі як корпусні меблі або дивани доставляються до під'їзду або будинку.
Підйом, встановлення або додаткові роботи обговорюються заздалегідь в індивідуальному порядку.
Складання та монтаж від 200 грн
У більшості міст доступна послуга складання або монтажу меблів. Точну вартість та питання, що цікавлять Ви завжди можете дізнатися у менеджера. Мінімальна вартість виїзду Майстра - 200 грн.
Для більшості видів меблів вартість доставки зі складанням та монтажем становить 15%.
☝ ВАЖЛИВО
Обов'язково перевіряйте товар (посилку) при отриманні!
Звертайте увагу на цілісність упаковки та самого товару, особливо скляні фасади, дзеркала. Кількість позицій і відповідність до Замовлення.
Всі замовлення (посилки) страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за цілісність і доставку посилки (товару) до Вас неушкодженим!
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації - складається акт (претензія) в присутності співробітника Нової Пошти! А також повідомляєте нам про те, що трапилося з будь-якого з наших номерів. У разі виявлення дефекту або недоукомплектацію замовлення - пізніше, перевізник може відмовити в компенсації.
Будь-які питання:
☝ Пишіть нам ⌚24x7
(098) 759-23-32
(063) 858-23-32
(099) 452-23-32
ᐈ Передзвонити вам?